Magistrat wyda 18 milionów na promocję miasta

Przemek Gałecki | Utworzono: 10.12.2015, 12:33
A|A|A

mat. prasowe

18 mln złotych - tyle Wrocław wyda w przyszłym roku na promocję miasta. W większości na kampanie wizerunkowe i organizację imprez sportowych i kulturalnych.

Najwięcej, po ponad 8 mln złotych dostanie Biuro Promocji Miasta. Pieniądze w większości zostaną przeznaczone na kampanie tworzące wizerunek Wrocławia, jako idealne miejsce do życia i studiowania - np. takie projekty jak "Wrocławskie krasnale", "Europa na widelcu" czy "Dzień Życzliwości".

Biuro chce zorganizować także imprezę promującą Odrę, jako atrakcję turystyczną miasta. Znajdą się także pieniądze na wizyty dziennikarzy zagranicznych i promowanie wzorcowego osiedla "Nowe Żerniki" w związku z ESK. Prawie półtora miliona złotych wyda z kolei Biuro Współpracy z Zagranicą np. na rozwijanie współpracy z miastami partnerskimi. Zdecydowanie więcej, bo ponad 7 mln złotych ratusz przeznaczy na promowanie miasta przez sport - Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej oraz Mistrzostwa Świata w Brydżu, czy promocję kolejnej edycji wrocławskiego maratonu.

REKLAMA