5 najczęstszych błędów przy zamawianiu polarów z nadrukami. Jak ich uniknąć?
Materiał Sponsora
1. Bazowy polar niskiej jakości
Niskiej jakości polary są zazwyczaj cienkie, sztywne i nieprzyjemne w dotyku. Szybko tracą swój kolor i kształt, nadruki na materiale często pękają. Odzież firmowa musi być z najwyższej półki jakościowej, gdyż będzie często używana, a jakość znacznie wpływa na całościową estetykę nadruku.
Jak rozwiązać ten problem? Stawiaj na bluzy od renomowanych producentów, a będziesz mieć pewność co do jakości. Na rynku wyróżniają się polary Malfini, JHK, 4F i Regatta, ale nie brakuje mniej znanych firm, które również cechują się doskonałymi walorami.
Zakup polary bezpośrednio w firmie specjalizującej się w tworzeniu nadruków. Wiedzą, jakie bluzy podręcznikowo spisują się w tej roli. Zobacz kolekcję, którą skompletował dla Ciebie Logos: https://www.e-logos.pl/produkty/polary-reklamowe/. Ta firma ma ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu odzieży firmowej. Nawiązała współprace z gigantami pokroju Sheratona, WWF, Castoramy czy Leroy Merlin.
Firma tworząca nadruki może je zrobić na Twoich bluzach, jeśli zażyczysz sobie użycia odzieży już zakupionej, ale często po prostu nie jest to dobry wybór. Nawet bluza, która wydaje się świetna, może nie być odpowiednia do zdobienia, bo to kwestia niuansów materiału.
2. Realizacja w niesprawdzonym miejscu
Drugi błąd powiązany z pierwszym. Do wyboru nieznanej firmy od tworzenia nadruków z reguły skłaniają przystępne ceny… ale oszczędzanie na marketingowych ubraniach jest wyjątkowo drogie.
Tę odzież kupuje się raz na wiele lat, pod warunkiem że stworzy się ją naprawdę dobrze. Dokładnie przejrzyj opinie o interesującej Cię drukarni, zobacz galerię realizacji, porównaj oferty. Nadrukowy rynek jest konkurencyjny, więc bez pośpiechu korzystaj z możliwości jakościowej selekcji.
3. Niedopasowanie kolorystyczne
Niedopasowanie kolorystyczne to kolejny częsty błąd popełniany przy zamawianiu polarów z nadrukami. Polega on na dobraniu kolorów nadruku do koloru polaru w taki sposób, że nie komponują się one korzystnie.
Bluza musi dokładnie uwidaczniać każdy element logotypu. Wybieraj kontrastowe modele, które w żadnym miejscu nie będą zlewały się z nadrukiem. Jasne modele do ciemnych logotypów, ciemne bluzy do jasnych, a jeśli logo jest urozmaicone kolorystycznie, najlepszym wyjściem będzie wybór bluz w neutralnym kolorze bazowym. W projekcie całego polaru staraj się używać maksymalnie 3 barw.
4. Co za dużo to niezdrowo
Umieszczeniu na polarze zbyt dużej ilości tekstu lub innych elementów graficznych sprawia, że nadruk jest nieczytelny i chaotyczny. Polar trzeba zaprojektować tak, by marketingowy przekaz nie rozpraszał odbiorcy.
Zastanów się, co naprawdę trzeba umieścić na bluzie. Czy motto firmy jest absolutnie konieczne, a może wystarczy, że będzie się znajdowało nad wejściem do lokalu?
Najważniejszymi elementami jest logo i nazwa firmy. Na polarze, co do zasady, nie musi być już nic więcej. Co zaś do kształtu i umiejscowienia nadruków… przejdźmy do błędu nr 5!
5. Zamknięcie na wizje grafików
W rzetelnym miejscu tworzącym nadruki, do Twojej dyspozycji będzie doświadczony zespół grafików. Stworzy dla Ciebie projekty polarów zgodne z marketingowymi zasadami modowymi.
Własna wizja rzadko jest tą najlepszą, kiedy nie masz doświadczenia z projektowaniem odzieży firmowej. Dlatego, podejdź do opracowywania ubrań z otwartą głową i… po prostu zaufaj ludziom, którzy robili to już setki razy! To, co narysujesz w wyobraźni, niekoniecznie bowiem będzie równie dobrze wyglądało w realnym życiu.
Niektóre drukarnie proponują tworzenie wizualizacji różnych projektów oraz testowych wariantów polarów. Korzystaj z takiej możliwości - koncepcje profesjonalistów bywają naprawdę genialne.
Podsumowanie
Dobrze wykonane polary z nadrukami to gwarancja skutecznej promocji firmy. Zainwestuj w jakość i doświadczenie, a nieco większa inwestycja z czasem zwróci się w trwałości odzieży.
Wybierz bluzy, które będą neutralnym nośnikiem logo, nie dominując go w żadnym miejscu. Ogranicz ilość nadruków do absolutnie niezbędnych i otwórz głowę na sugestie zespołu grafików - kiedy wybierasz doświadczoną firmę drukarską, masz gwarancję zadowolenia z ich pracy.