Ślężański miś ma być odwołany z funkcji logo regionu (Posłuchaj)
Ślężański miś (za stroną Dolnoslazak.pl)
"Dokąd zmierzasz Dolny Śląsku?" - można spytać obserwując problemy z promocją regionu. Zarząd województwa rozstrzygnął przetarg na opracowanie jej strategii. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że wcześniejsze władze województwa wydały aż 9 mln zł na wielką kampanię promocyjną Dolnego Śląska.
Jednak tamta kampania nie sprawdziła się. Dlatego obecny zarząd chce o niej zapomnieć. I zamierza postawić sobie nowe cele w promowaniu regionu. Jakie? Posłuchaj, jak o nich mówi marszałek Marek Łapiński (wszystkie nagrania - Radio Wrocław):
Nową strategię ma opracować grupa Eskadra (prowadziła kampanię Donalda Tuska). Koszt: prawie 300 tys. zł. Potem zarząd zamierza przygotować nową kampanię promocyjną regionu.
W efekcie, logiem Dolnego Śląska raczej nie będzie już ślężański miś. Były marszałek Andrzej Łoś mówi, że pomysł obecnego zarządu to błąd. Posłuchaj:
Strategia promocji Dolnego Śląska ma m.in. objąć działania związane z Euro 2012.