Wrocławskie MPK wybrało Rzecznika Pasażera

Gregor Niegowski, na podst. mat. prasowych | Utworzono: 19.07.2019, 11:51 | Zmodyfikowano: 19.07.2019, 11:52
A|A|A

fot. mat. prasowe

- Rzecznik Pasażera został wybrany przy udziale mieszkańców i ruchów miejskich. Ma on dużą swobodę działania broniąc interesu pasażerów i będąc ich głosem wewnątrz MPK. To jeden z pomysłów mających na celu polepszenie kontaktu z mieszkańcami. Takimi małymi krokami zmierzamy ku dużej zmianie we wrocławskiej komunikacji – zapewnia Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław.

Rzecznikiem pasażerów MPK został Arkadiusz Kucharski: społecznik, absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz zapalony biegacz.

- Cieszę się z nowego wyzwania. Funkcja ta jest odpowiedzialna i wymagająca, ale praca z ludźmi potrafi dać wiele satysfakcji i zadowolenia. Uważam, że rola rzecznika wiąże się przede wszystkim z otwartością na wrocławian. Chciałbym, aby częste rozmowy i spotkania z pasażerami, jak również z organizacjami miejskimi, były jednym z ważniejszych elementów mojej pracy – deklaruje Arkadiusz Kucharski.

W wyborze rzecznika ważny był głos mieszkańców. Dlatego też MPK zaprosiło do komisji przedstawicieli Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

- Bardzo cieszymy się z wyboru pana Arkadiusza – mówi Dominik Czerniak z Akcji Miasto. – Wykazał on bowiem chęć nawiązania prawdziwego kontaktu z pasażerami nie stosując przy tym, znanych już wszystkim, trików marketingowych. Cieszymy się, jako Akcja Miasto, na współpracę z nowym rzecznikiem.

Jak czytamy w komunikacie od MPK: "Zadaniem rzecznika pasażera MPK, który rozpocznie pracę 21 sierpnia, będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce.

Informacje o tym, w jaki sposób kontaktować się z rzecznikiem pojawią się na stronie internetowej i profilu MPK Wrocław na Facebooku".

REKLAMA

To może Cię zainteresować