MPK powołuje rzecznika pasażerów
Fot: archiwum radioram.pl
Prezes spółki Krzysztof Balawejder chciałby, aby to m.in. pasażerowie i przedstawiciele aktywistów wybrali osobę, która będzie dbała o interesy wszystkich podróżujących miejską komunikacją.
Zapytaliśmy pasażerów MPK, co sądzą o pomyślne nowego prezesa gminnej spółki:
- Ja nie wierzę w to, żeby jeden człowiek, jakiś rzecznik, nagle zadbał o moje interesy.
- Będzie pilnował porządku, w środkach transportu jest dużo zachowań nie takich, jak powinny być.
- Wydaję mi się, że nie ma wielkich problemów w komunikacji miejskiej. We Wrocławiu jest chyba jedna z najlepszych w Polsce.
W środę, w Biurze Obsługi Pasażera MPK, będzie można porozmawiać z nowym prezesem miejskiej spółki. Krzysztof Balawejder obiecuje, że będzie się spotykał z mieszkańcami co tydzień. Zachęca pasażerów do tego, aby odwiedzili siedzibę i podzielili się swoimi uwagami dotyczącymi funkcjonowania MPK.
Nowy prezes MPK będzie się spotykał z pasażerami w każdą środę, w godzinach od 15.00 do 17.00, w pokoju nr 4 w siedzibie Biura Obsługi Pasażera MPK, przy ul. Bolesława Prusa 75-79. A jaka, zdaniem wrocławian, powinna być miejska komunikacja i jakie uwagi przekazaliby nowemu prezesowi?
- Powinna przyjeżdżać bez opóźnień, powinno być jak najwięcej połączeń, również w odległe miejsca Wrocławia.
- Kiedy widzą, że ktoś biegnie do autobusu, nawet starszy, nie zaczekają. Puszczają bardzo głośno muzykę, która nie każdemu odpowiada.
Krzysztof Balawejder sześć dni temu awansował z funkcji wiceprezesa na prezesa wrocławskiej spółki. Zastąpił Jolantę Szczepańską.