Koronawirus. Dodatkowe opcje dla pasażerów MPK
fot. archiwum radioram.pl/Andrzej Owczarek
Korzystając z opcji zawieszenia biletu, zostanie on zablokowany od dnia podanego przez pasażera. Aby z powrotem go aktywować trzeba ponownie skontaktować się z Biurem. Bilet zostanie automatycznie przedłużony o liczbę niewykorzystanych dni. W przypadku anulowania biletu, pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za pozostały okres na wskazany rachunek bankowy. W mailu do biura koniecznie należy podać numer karty, imię i nazwisko a także rodzaj biletu, którego czynność ma dotyczyć.
Anulowanie:
Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres: [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.
Zawieszenie:
Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).