FutuRAM: Jak BRZMI gra Against The Storm? [PODCAST]

Łukasz Lorenc | Utworzono: 06.11.2021, 14:03 | Zmodyfikowano: 06.11.2021, 14:03
A|A|A

Mikołaj Kurpios, autor ścieżki dźwiękowej w grze Against The Storm

Against the Storm to symulator miasta, w którym deszcz nigdy nie ustaje. Gra pod względem gatunkowym to citybuilder z elementami roguelite (oznaczający losowość i piszący w każdej rozgrywce inny scenariusz) w świecie fantasy. W roli wicekróla wyznaczonego przez królową odkrywamy dzikie tereny by rozwijać siedliska dla różnych obywateli – bobrów, ludzi i jaszczurów.

Tu każda gra może wyglądać inaczej. Tuziny ulepszeń wpływających na rozgrywkę oraz podejmowane decyzje sprawiają, że dwie identyczne gry się nie zdarzą. Możemy dopasować strategię względem zmieniającej się pogody i eksperymentować z koncepcjami rozwoju siedliska. Gracz ma do wyboru wiele schematów, które pomogą zapewnić dobrobyt mieszkańcom. Mimo porażek wicekról nie może się poddać. Nigdy nie wiemy, jakie towary handlarz przywiezie w następnym roku. Odkrycie nowego budynku może zaważyć na przetrwaniu naszego siedliska.

O grze zrealizowanej od A do Z przez wrocławski zespół projektowy opowiedział nam jeden z jej autorów, Mikołaj Kurpios. Nasz gość w roli producenta dźwiękowego odpowiadał za sound design Against the Storm. Z tej perspektywy – o procesie tworzenia, implementacji pomysłów, budowanej społeczności i wyzwaniach, z jakimi przyszło mu się mierzyć – usłyszycie na 89,8 FM na antenie Radia RAM w sobotnim wydaniu audycji FutuRAM (06.11.2021) po godzinie 16:00

Album z muzyką z gry komputerowej aut. Mikołaja (do pobrania za darmo) znajdziecie tutaj lub tutaj:

Rozmowa do usłyszenia tutaj:

REKLAMA

To może Cię zainteresować