Wrocławski dworzec i nowy peron
Na dodatkowy, 6 peron, można wejść schodami od ulicy Suchej. Przy wejściu zamontowano też windę dla niepełnosprawnych.
- Dodatkowy peron usprawni obsługę pociągów podczas remontu peronów nr 1, 2, 3 dworca Wrocław Główny. Położenie w bliskim sąsiedztwie dworca PKS pomoże natomiast w korzystaniu również z autobusów - mówi Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK S.A.
Peron ma działać do zakończenia remontu dworca. Na razie na wrocławskim dworcu głównym zdołano odnowić tylko 1 peron.
PKP obiecało, że w maju otworzy również peron 4. Obecnie przy remoncie obiektu pracuje ponad 500 budowlańców.
Na placu przed dworcem wykonawca prowadzi prace przy budowie parkingu podziemnego.
- Wiele dzieje się także w budynku głównym dworca. W dalszym ciągu prowadzone są prace związane z wymianą stropów i zadaszenia budynku głównego - opowiada Bartłomiej Sarna, rzecznik prasowy PKP S.A. we Wrocławiu.
Remont dworca ma się zakończyć w maju 2012 r. Wartość całego projektu to 361 mln zł.