Dolny Śląsk promuje się (Zobacz)
Tematem spotu pod hasłem "Nie do opowiedzenia. Do Zobaczenia", który we czwartek został oficjalnie zaprezentowany we Wrocławiu, jest tajemnica.
Ostrów Tumski, Zamek Książ i Stawy Milickie - między innymi te miejsca pojawiły się w reklamówce, która będzie promowała Dolny Śląsk na Euro 2012.
45 sekundowy film to początek dużej kampanii. O celach akcji mówi Radiu RAM marszałek województwa, Rafał Jurkowlaniec:
- Inteligentny, nietuzinkowy i dynamiczny - tak spot promujący Dolny Śląsk ocenił reżyser Waldemar Krzystek.
Reżyser podkreśla rolę muzyki skomponowanej przez wrocławski zespół My Myself and I.
26 marca grupa będzie bohaterem Muzycznej Strefy Radia RAM.
Spot reklamowy ma być prezentowany w kraju i za granicą.
Zobacz:
REKLAMA
Dźwięki