MPK Cię skrzywdziło? Zgłoś to!

Ewa Chyra | Utworzono: 04.06.2012, 08:43 | Zmodyfikowano: 04.06.2012, 08:43
A|A|A

fot. archiwum radioram.pl

Teraz możesz szukać sprawiedliwości u rzecznika pasażera, który zaczął pracę we wrocławskim MPK. Jest nim Renata Popławska pracująca do tej pory w spółce w Biurze Obsługi Klienta.

W ciągu swoich 30 lat pracy wysłuchała wielu historii i jak mówi, czasem sprawy są tak nietypowe, że wymagają dokładnego rozpatrzenia. Jeden z przykładów to przypadek pasażerki, która tłumaczyła, że nie ma biletu, bo wypadł przez dziurę w kieszeni płaszcza.

Rzecznik nie tylko będzie rozpatrywał reklamacje pasażerów, ale też będzie zbierał od nich opinie o MPK i w razie potrzeby interweniował u kierownictwa. Niewykluczone, że pasażerowie przez rzecznika będą mieć wpływ na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.

REKLAMA