Strona linii autobusowej 113

Martyna Czerwińska | Utworzono: 05.05.2016, 09:58 | Zmodyfikowano: 05.05.2016, 08:00
A|A|A

Pasażer postanowił więc sam przygotować statystyki w oparciu o dane GPS dostarczane przez MPK Wrocław. - Chcę udowodnić, że rozkład jazdy jest nierealny, a linia źle zarządzana - mówi Marcin Porębski:

Agnieszka Korzeniowska z MPK tłumaczy, że spóźnienia są wynikiem natężenia ruchu. Autobus nie przefrunie przez korek:

W godzinach szczytu trzeba czekać na przystanku nawet godzinę, ale to nie jedyny problem - mówi Marcin Porębski:

- Mamy pomysł na poprawienie sytuacji w tym miejscu - przekonuje z kolei rzecznik Korzeniowska:

Według danych MPK jeszcze mniej punktualną linią jest A i D. Przejeżdżają przez niemal całe miasto.

REKLAMA