Znamy się ze słyszenia (ZOBACZ)
Raz przedstawia mu relację z meczu, czasem reportaż czy sprawozdanie z miejskiego wydarzenia. To tu tworzy się więź miedzy Słuchaczami i dziennikarzami radiowymi. Bo Słuchacz i dziennikarz znają się dobrze, ale … „ze słyszenia”.
Teraz chcemy pokazać się Słuchaczom także z… „ widzenia”. To pomysł na nową kampanię reklamową Radia Wrocław i Radia RAM. Dwóch rozgłośni tworzonych przez publiczne radio na Dolnym Śląsku. Dwumiesięczna kampania promująca obie stacje ma pokazać osoby, które każdego dnia przygotowują oba programy.
Ania Fluder i Piotr Bartyś:
Monika Jaworska i Łukasz Basta:
Na billboardach, plakatach, prasowych ogłoszeniach , a także w spotach telewizyjnych pojawią się znani i popularni dziennikarze między innymi: Anna Geryn, Monika Jaworska, Marek Obszarny i Dariusz Litera, Elżbieta Osowicz i Łukasz Basta, Piotr Bartyś i Sylwia Jurgiel. Kampania opracowana została na zasadzie przenikania się charakterystycznych cech obu stacji radiowych: młodość z doświadczeniem, dynamiki sportu ze spokojem sobotniej kawy, informacji z muzyką.
Całość kampanii dedykowana jest nie tylko do mieszkańców Wrocławia, ale i całego regionu. Billboardy pojawią się poza Wrocławiem w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy, Bolesławcu, Lubinie, Kłodzku, Polkowicach. Uzupełnieniem tego przekazu jest kampania telewizyjna, prasowa, internetowa, w komunikacji miejskiej, na ledach oraz na obu antenach radiowych. Zwieńczeniem akcji będą dni otwarte Radia Wrocław i Radia RAM, na których bohaterowie kampanii spotkają się ze Słuchaczami.
Ewa Chyra i Leszek Mordarski:
Monika Jaworska i Jan Pelczar:
Całość kampanii finansowana jest z przychodów własnych rozgłośni.