Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci
mat. prasowe
Zastanawiasz się, jak efektywnie zarzucić wirtualną wędkę na klienta, aby przyciągnąć jego uwagę, zdobyć zaufanie oraz lojalność, a jednocześnie skutecznie sprzedać produkt finansowy? Odpowiedz znajdziesz na konferencji „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci”, która odbędzie się 20 marca 2014 roku we Wrocławiu w Hotelu Diament.
Jednodniowa konferencja, której inicjatorem jest Sfera Finansów SA to największe wydarzenie odnośnie e-marketingu dla branży finansowej na Dolnym Śląsku. Spotkanie organizowane jest z myślą o osobach stojących na czele banków, SKOK-ów, firm pożyczkowych i innych instytucji finansowych, a także managerach, doradcach finansowych, specjalistach oraz przedstawicielach firm ubezpieczeniowych.
Poruszanie się w tematyce sprzedaży i budowania relacji z nowoczesnym klientem w przypadku promowania produktów finansowych online to też doskonałe uzupełnienie wiedzy i szansa nabycia praktycznych umiejętności dla wydawców serwisów internetowych czy PR-owców. Także dziennikarze zajmujący się finansami będą mieli okazję posłuchać, jak takie procesy wyglądają od kuchni.
Konferencja „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci” będzie podzielona na 9 części, w czasie których poruszane będą różnorodne kwestie związane z zarządzaniem sprzedażą online – od public relations przez marketing, serwis, aż po m-bankowość, kantory i pożyczki internetowe.
- Podczas konferencji prelegenci zadbają o dostarczenie bardzo ciekawych informacji na temat możliwości jakie daje nam Internet pod względem sprzedaży produktów finansowych. Budowanie relacji, wyławianie potrzeb czy przygotowanie komunikacji to niezbędne elementy funkcjonowania sprzedaży w sieci. Jak zrobić to dobrze? Można korzystać z doświadczenia osób znających ten rynek od podszewki – mówi Rafał Tomkowicz, redaktor prowadzący Banking Magazine.
W pierwszej części konferencji zostanie podjęta tematyka efektywnej komunikacji z użytkownikiem za pomocą treści na przykładzie PR-u (Andrzej Czech z Sfera Group), content marketingu (Anna Parchanowicz z Artivia.pl) i SEO (Bartosz Olejniczak z SEOWAY). W drugim bloku prelegenci skupią się na bankowości i sprzedaży internetowej.
Damian Ziąber z Sygma Banku omówi wyzwania, bolączki i trendy w zakresie m-bankingu, a Karol Wnukiewicz z Brand24 opowie m.in. o tym, jak monitorować i analizować obecność marki w sieci czy mierzyć efekty kampanii reklamowych. W trzecim panelu podjęta zostanie tematyka generowania zysków ze sprzedaży online poprzez działania marketingowe (Justyna Spytek z TradeTracker), a Łukasz Kuleta przeanalizuje model biznesowy na przykładzie firmy pożyczkowej Ekspres Kasa. Ostatnie wystąpienie Rafała Tomkowicza (Banking Magazine) będzie dotyczyć pożyczek i kantorów w sieci pod kątem ich wpływu na instytucje bankowe prowadzące działalność internetową.
- Serdecznie zachęcam wszystkich zajmujących się tematyką finansów w sieci do uczestnictwa w konferencji. Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu naszych partnerów będzie to jedno z większych wydarzeń w tym segmencie działalności w naszym kraju, z którego każdy zainteresowany wyniesie pełen bagaż doświadczeń – zachęca Rafał Tomkowicz.
Harmonogram konferencji „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci”:
9:30 – 10:00 rejestracja gości
10:00 – 10:15 przywitanie gości
10:15 – 10:45 „Public Relations, siła relacji w sieci” – Andrzej Czech, Owner [Sfera Group]
10:45 – 11:15 „Content Marketing” – Ania Parchanowicz, [Artivia.pl]
11:15 – 11:45 „Search Engine Optimization” – Bartosz Olejniczak, Co Founder [SEOWAY]
11:45 – 12:15 przerwa kawowa
12:15 – 12:45 „Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką?” – Karol Wnukiewicz, Co Founder [Brand24]
12:45 – 13:15 „Internetowy system rozstrzygania sporów (ODR) – nowe narzędzie do budowania zaufania czy źródło nowych kosztów?” – Marcin Czugan, Radca Prawny [KPF]
13:15 – 13:45 „Przychodzi klient do banku w…internecie. Komunikacja dwustronna – wyzwania, bolączki, trendy” – Damian Ziąber [Sygma Bank]
13:45 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:00 „Afiliacja w media planie – efektywny kanał sprzedaży. Czy to możliwe? ” – Justyna Spytek, Prezes Zarządu [TradeTracker]
15:00 – 15:30 „Ekspres Kasa – case study” – Łukasz Kuleta Marketing Manager [Ferratum Bank], Tomasz Kozarzeski Członek Zarządu [Sales&More]
15:30 – 16:00 „Pożyczki online oraz kantory online największym zagrożeniem dla instytucji bankowych w sieci” – Rafał Tomkowicz [Banking Magazine]
16:00 – 16:15 podsumowanie i zakończenie