Szybciej z Wrocławia do Jeleniej Góry
fot. PKP
Prace zlecone przez PKP PLK prowadzone są jednocześnie na trzech mostach w dolinie rzeki Bystrzycy. Dwutorowa zelektryfikowana linia przebiega nad Młynówką, Bystrzycą i terenem zalewowym - Suchodołem.
Prace prowadzone są obok przejeżdżających pociągów. Stare stalowe konstrukcje mostowe są wymieniane na żelbetowe.
Nowe tory na zmodernizowanych obiektach mostowych pozwolą na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością do 120 km/h. Prace na mostach w dolinie Bystrzycy to kolejny etap poprawy stanu linii nr 274 z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej Góry.
W 2010 r czas przejazdu wynosił prawie 3,5 godz., a obecnie najszybszy pociąg pokonuje tę trasę w ok. 2 godz.
REKLAMA