Amerykański Starbucks we Wrocławiu

Radio RAM | Utworzono: 12.12.2008, 23:30 | Zmodyfikowano: 12.12.2008, 23:40
A|A|A

AmRest, który ma prawo do marki w Polsce, wprowadzi Starbucksa także do Warszawy.

Spółka nie chce na razie zdradzać lokalizacji. Wiadomo natomiast, że będą to ścisłe centra obu miast.

Właśnie chęć zdobycia najlepszych lokalizacji była oficjalnym powodem opóźnień w debiucie Starbucksa w Polsce (miał się pojawić jeszcze w tym roku).

Sieć tradycyjnie otwiera kawiarnie przy ruchliwych ulicach i placach, a także w atrakcyjnych punktach galerii handlowych. - Oba takie rozwiązania bierzemy pod uwagę myśląc o rozwoju marki Starbucks w Polsce - mówi Mateusz Sielecki z AmRest.

A jeśli marka wchodzi do Wrocławia i Warszawy, to należy się spodziewać, że kawę w kubkach z charakterystyczną syreną w logo kupimy w wielu miejscach. Tak było w Pradze, gdzie AmRest, otworzył pierwszego Starbucksa na początku roku. Teraz na Starym Mieście jest 8 kawiarni tej marki.

Po Polsce planowana jest ekspansja na rynek węgierski. Spółka AmRest w Polsce i innych krajach Europy Środkowej prowadzi również KFC, Pizzę Hut, Rodeo Drive i Freshpoint. Te dwie ostatnie marki nie będą rozbudowywane. Nie planuje się jednak ich zamknięcia. W Polsce jest 7 punktów Freshpoint i 3 restauracje Rodeo Drive.

Tagi:
REKLAMA